Para Penyiasat Saya

19 February 2011

Aku Kurang Selera Makan

assalamualaikum..,,

"hey,, aku suka makan..." itu memang ayat aku. 

Tapi sejak akhir2 nie.. aku tak de nafsu bila nampak makanan yang aku selalu order kat 'Cafe Jebat' mahupun di tempat2 kegemaran aku yang lain... 

*MEE GORENG TELOR MATA - aku selalu makan MGTM nie.. fuhh! sedap wooo!! kat Cafe Jebat aku selalu order nie.. (kat johor x dapat mcm nie)

*MEE HOON/BIHUN TOM YAM - makanan nie ade sejarahnye.. nak tawu,cite dye ade kat sini. klik sini. menu ni aku selalu order kat kalau makan kat luar dari UiTM. time2 aku demam,, lagi la aku nak makan menu nie.. (mee hoon tom yam ade KUPANG...fuhh!! sedap!!)

*McFlurry OREO - owh....hahaha. ini memang WAJIB aku beli kalau lepak kat DP (dataran pahlawan) atau MP x sah kalau aku x beli. rase macam aku x pakai seluar kalau x beli eskim nie..haha.. (Nad TAK SUKA bende2 manis)

*KEK COKLAT PASAR UiTM - haaa... ni pown... haihhh... RM2.00 sedaaaaaaapp~~~ (gila kek)


Nampak tak.. aku memang suka makan... :D tapi sekarang...

Aku dah jarang turun Cafe Jebat. Aku tak order dah MGTM... haritu ade jgk aku try nak makan Nasi Bujang... Nad yang cadang.. last2,, Azfar yang habiskan.. =__=" 

Mee Hoon Tom Yam  pulak.....lagi lah aku tak sanggup nak makan.. sebabnye.. lah.. kan aku dh cite..kat enteri yg lepas...nak tawu klik sini. so.. aku dah x selera nak makan or order menu tu.. Keluar makan dengan Debab, Kamil and nad pown aku tak tawu nak order ape.. last2 aku minum sirap bandung je..

ohh. McFlurry yang kucintai.. maafkan aku kerana membiarkan kau tadi.. aku lepak kat DP tadi.. lalu la kat depan McD.. Maafla... aku lalu sahaja.. sampai Nad pown pelik. walaupun dye x suka McFlurry tu,,tp muka dye macam nak aku beli je.. haha..

Aku pergi pasar khamis.. konon nak gi dengan DEBAB. tapi debab bz dengan assigment.. =__=" aku pergi pasar then..aku tak beli pown kek coklat yang selalu aku beli tu.. aku cakoi..tu pown jamu kat kawan2 je.. makan kat tepi tasik.. kesian Kek Coklat tu...dah same nasib McFlurry.. :(

dah lame jugak aku tak sentuh nasi...

Ya Allah.. ape la sebenarnya hikmah dari ujian-MU ini.. 

pesanan daripada penaja : Menyanyi boleh menghilangkan tekanan. Berzikir juga. Insyallah.. 

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari