Para Penyiasat Saya

28 December 2010

ini KHAS untuk DATO' SAREL

assalamualaikum,,

owhh!! EXCITED sgt nk cerita enteri kali ni.. (sebenarnye...terseksa..) haha!!

oke,, start daripada perkenalan..

mase mula2 aku nak approved Dato' nie kt facebook,, aku berkira-kira jugak...

ntah sape ntah an... tp bila tgk byk kali profile picture dye,,

mcm ni ha mula2...




haa.. nila profile picture dye mula2 aku tgk.. lepas tu nmpak pulak yang dye ni bekas plajar sekolah aku.. emm.. Sek. Men. Keb. Kangkar Pulai... ntah pape ntah.. aku pun x pasti ni kartun ape.. hahaha.. btway,, sbb pic nila aku approved Dato' nie... hahaha..

lepas tu makin lame, makin berani... guna pulak pic ni untuk jadi DP (default picture)... hahaha! walaupun aku tak paham sebenarnye... ape MOTIF dye amek gambar dr angle mcm nie.. hak3!!! 


hey,, nape aku panggil dye Dato' ek? haha! sampai sekarang aku tak tawu macam mane boleh ade name panggilan Dato'... haha.. 

oke ni lah dye DATO' SAREL a.k.a SHAHRIL AMRI 



ye!!!! Dye suka CoolBlog..

tengok jela blog dye.. aku panggil blog dye BlogCool.... hahaha! (motif ialah memerli blog dye) 



NAH!! iPhone-Cake!!!


iPhone!!!

mesti tertanye-tanye,kan? haha..

cehh!! nah la Dato'! nak sangat kan iPhone...
ambil la ye.. :PP



^___^ sebenarnye,, nila hadiah sempena hari jadi Dato' Sarel nie..

"hey,, aida tawu sarel tgh bace,kan? ececeh..terharu ke? hahaha!!"

tak pernah lagi aku hadiahkan enteri blog sebagai hadiah hari jadi taw. haha..
sebenarnye,, disebabkan aku xde idea nk hadiahkan ape kat dye nie.. so,, aku bagitawu kat dye,, hadiah aku ni xde jual kt mane2 kedai.. hak3!! so ni lah dia!!! TARRA!!



ape2 pown,, ucapan untuk kawan aku yang sorang nie,,

"selamat hari jadi.. semoga panjang umur.. di murahkan rezeki iaitu pointer yg meletop..dan yang paling penting,, semoga AZAM 2011 tercapai.."
(haha..aida sorang je yg tawu azam sarel) hak3..

"...dan nak bagitawu,, shopping baju raya dgn sarel paling selamber gile...haha..."

hahaha..  oke.. sekian...


No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari