Para Penyiasat Saya

31 December 2010

HARIMAU MALAYA dan AKU...!!


TAHNIAH diucapkan kepada HARIMAU kita..

kemenangan agregat 4-2 menentang GARUDA indonesia...



owhhh!!

MY HERO!!!! 

KHAIRUL FAHMI  aka  APEX...

My hero,, u are the best lahh!!! ^__^

(tettt!! tapi dye dh ade awek ar.. T__T isk! isk! sediyh seyh aku.. untung ELIA tu..)


(sumpah aku tak sangka team kita boleh menang.. sebab,, aku ingat team kite akan lemah bila byk LASER.. tapi rupanye,, mmg HARIMAU lah team Malaysia!!!)


Safee pulak memang HEBAT ar! nak je aku tukar kaki dgn dengan dye.. haha. LOL

aku tak minat bola sebenarnye.. tanyela lah siapa nama pemain bola sepak dari mana2 team.. memang tak ar aku nak tawu.. jadi, TAHNIAH sekali lagi kepada HARIMAU MALAYA sebab buatkan aku satu family mengadap RTM 1,, seterusnya membuatkan aku kenal semua pemain bola sepak dalam HARIMAU MALAYA dan membuatkan aku rasa best bila jerit goooooooooOOOOOOOaaallLLLLLL!!!!  hahaha! XDD


papepown,, I LOVE U MALAYSIA!!!


oke, sekian..  n__n

3 comments:

ira said...

team harimau malaya mmg best lah...

AidaSyam @ SofeaSyam said...

hahha.. betul3! diowang hebat. cara ar... :D

sekamar rindu said...

salam...

singgah folo ur blog..

****20

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari