Para Penyiasat Saya

10 November 2010

Khas kepada salah seorang kaum Hawa..

Benci? Kau benci aku? wahh...mmg sedap gile ko kutuk aku abis2 kat FB tu ek..?
kau kata aku bukan2,, Perempuan Muharan segala??
eyh,, aku tak kesah kalau kau nak benci aku ke ape.. yang penting aku tak de lah nk ganggu hidup kau..
Yang paling aku sentap bila kau doakan aku yg bukan2.. dan kau hina kaum perempuan yg bertudung.
siape kau yg nk hina2 mcm tu??
layak ke kau?!
kau call aku then maki2 aku mlm tu,, aku xde smpai membeci kau..
aku kalau boleh anggap kau cume tak dpt kawal emosi sendiri..
tapi bile aku bace yg kau siap menyumpah-nyumpah hidup aku,,
sumpah aku x sangka kau ni berhati perut mcm tu...
kau siap mengata aku yg bukan2 dgn kwn2 kau..
persoalkan segala kata2 dan peribadi aku..
kau jugde aku mcm kau knl siape aku..
sedarlah,, yg semua manusia tak sempurna..
dan aku sendiri x pernah nk persoalkan kekurangan kau..
walhal aku sedar aku pown byk kekurangan...
kalau kau bace enteri aku kali ni,,
aku just nak minta maaf kalau aku ni menyemak dlm hidup kau..
aku pown x minta utk serabutkan hidup orang lain..
sebaliknya aku rase, aku dh byk mengalah dgn kau..
walhal kebahagiaan aku tu yg kau dh rampas.. bukan aku yg rampas dr kau..
tapi aku anggap tu takdir dan kau pulak masih nak persoaalkan..
jujur aku tak nak gaduh dgn kau,, sebab aku tak nak kumpul musuh..
kalau kau rasa betul2 tak puas hati dgn aku,, pls la jumpe je aku.. tak perlu kau maki aku dkt laman sosial kau tu.. harap maklum..
sekian..

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari