Para Penyiasat Saya

12 November 2010

kali NI Byk sgt 'emm.,,'

dimulakan dengan bismillah...
Emmm... selepas ni,, insyallah aku akan mulakan enteri aku dgn lafaz 'Bismillah...'
mintak2 aku bukan sekadar niat je lakan...
ahaha..
jam kat laptop aku ni menunjukkan pukul 4:57 pagi.. (kantoi la tido lmbat.. haha..)

emmm....sejeak dua menjak ni,, ramai betul yg minta khidmat nasihat daripda aku..
lelaki pulak tu.... emmm... yg peliknye diowang ni semua mintak nasihat tentang CINTA...
huhh??? kenape la semua org mood bercinta je ni.. (jeles..) ahaha..
well,, aku tak kesah pown nk tlg beri2 nasihat ni smua.. aku senang hati bila masalah diowang aku dpt jugak kasi idea mcm ne nk selesaikan.. aku harap dpt la jgk bantu diowang sikit2.. emmm..,,tapi kenape mesti aku??? kenape,, nampak aku ni mcm gadis cintan sgt ke?? (motips laa..aku single kkot~~) hahhaa!!emmm.. dan itu yang buat aku makin keliru sekarang.. apelah pandangan org sekeliling aku terhadap aku ek??? (ahh.. tak kesah lah~~ huhu..)


emmm... dan kemudian,, secara kebetulan seorang sahabat aku ni ada masalah dlm perhubungan.. aku sebenarnye tak tahu ape yg jadi antara diwang.. (malas nk masuk campur)
tapi bila aku tgk kejadian yg x disangka-sangka td.. aku rase mcm kelakar.. XDDD
kenape??? shhhhhhhh.... aku tak boleh la nak cite dalam2 sgt.. tapi kesimpulan aku buat mase ni,, emmm.. 'Percintaan Tak Sentiasa Indah...Bahagia Tak Semestinya Abadi'
emmm... mcm LAUT... Laut ni,,kejap dye surut.. kejap2 dye pasang... emmm....mcm tu lah cinta...


"Semerah Cinta Stilleto" haha... emm...oke...ketawe la... aku tawu la cite ni dh lame... tapi jujur baru ni la aku sempat tengok... emm... cerita ni buat aku teringatkan kat sesorang... Sumpah aku rindu kau.. Sumpah aku nak sangat jumpa kau...
emm.... macam yg aku pernah kata,, 'kekurangan kau itulah kesempurnaan di mata aku..'
tapi sayang kan...nasib kisah kita x sebaik kisah cinta Stilla dan Letto... -___-
emmmm.... aku pown tak tawu kat mana kau sekarang.. aku pown x mengharapkan ape2 sinar..emmm... dan yang aku dapat buat ilah mendoakan semuanya dlm keadaan lancar..
emm...dan sememangnya hidup aku kini lebih mementingkan family aku... siapalah aku kalau mereka tiada....


emmmm.... untuk kisah perjalanan hidup aku sekarang ialah,, aku nak bace nota COM161 aku yg masih cantik kt atas tilam tu... dari haritu nak bace tp x bace2 jgk.. (hampeh!!) haha...
last paper aku 14/11/10... (huhh?? wht? dh nk dkt sgt dh tu kot~~~)
kau memang gila aida!!!!!!!!!!!!
HAHAHA! APE LAGI PERGI STUDY LAHH!!


hu~~~~ emmm..oke.. bye.. assalamualaikum..,, :)

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari