Para Penyiasat Saya

26 October 2010

..Memilih Kesunyian..

test2.. cubaan satu dua tiga..
huhuhu..
oke, admit ar.. aku mmg tgh sedeyh..
so, bende yang aku akan lakukan ialah,,
cipta lirik lagu..
byk dh sebenanye..
ade mase nanti aku masukkn dalam blog nie..
tapi kali ni,, biar la lirik lagu ni dulu..
di ingatkan,, pada sesiape,, jgnla korunk brani2 nk amek lirik2 ni ye..
paham2 la ye.. ni hak org len.. hehehe....
kalau betul nk,, bagitawu je kt dlm email..
(fyeeya_92@yahoo.com) :) tak pown kt fb ke kan...
haha..
at least aku tawu..
oke2,, xnk pnjang2 cite,,tajuk lirik kali ni,,
"Memilih Kesunyian"
There's nothing to say..
Hanya aku tahu
Apa yang aku rasa
That's only me,,
beside Allah..
Walaupun sebenarnya..
aku masih keliru..
Tapi hanya aku tahu
kekeliruan apakah itu...
Kau dan Dia..
atau sesiapa tidak pernah akan tahu...
Kau kelirukan aku
Dan itu menyiksakan..
Dan kerana itu
Aku memilih Kesunyian..
Mungkin di situ
Akan lahirnya Keindahan...
created by SofeaSyamsul92
credit to 'LGL'







No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari