Para Penyiasat Saya

26 October 2010

Ape?! Aku tak salah,,ea... =__="

ape???!! betul lah,, bukan salah aku kan?? humph!!
salah ke bile aku tibe2 terase??
ahh! whatever lahh!!
kalau korunk kat tempat aku,,
korunk pown akan rase ape yg aku terase..
PERASAN??? huh? MOTIPS ler~~
ni untuk seseorang.
hambek nih!!
benci pulak asenye.
thnks ar weyh buat aku mcm nie..
aku harap kaw bahagia lah ea..
men2 kan perasaan aku mmg indah agaknye an..
thanks sangat2 la weyh...
mungkin kaw tak tawu yang aku cite ni adalah tentang kaw..
tak pe lah weyh..
kaw upgrade la lagi 'skill' kaw tu ye..
kaw mmg terbaik lah dalam bab2 memainkan perasaan nie weyh..
TERBAEKKK!!!
like duhh~~~
oke..=.=" aku sedeyh tapi...hurmm...

(selamat tinggal "LGL"....)

Love U



No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari