Para Penyiasat Saya

16 September 2010

iNi yanG TerJAdi..

dan bila mata ini memujuk diri untuk bertentang mata denganmu,,
tuhan sahaja yang tahu,,
aku berperang dengan ego dan nafsu..
dan kerana sebab rindu,,
aku melihatmu dalam diam dalam senyap..
aku membayangkan kau sentiasa di sisi,,
seperti dahulu...
aku terasa akan kehadiran kau,,
walau aku tahu ianya ilusi...
perit rasanya pabila ingin memenuhi kehendak dunia..
sehingga aku terpaksa mengorbankan segala rasa..
rasa yg mungkin muncul sekali sahaja
dalam hayatku..
dan ia telah aku korbankan..
dengan kejam..
maafkan aku..
tapi dari hatiku tak pernah hilang rasa itu..
tidak pernah terlintas untuk itu..
kau terbaik bagiku..
kau terbaik dengan kekurangan mu..
tak perlu yg sempurna untuk bersamaku..
kerana ianya akan sempurna seikhlasnya jika kita bersatu..
'AYRY'









No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari