Para Penyiasat Saya

24 July 2010

oracle tarots card dan perasaanku..

Oracle Tarots Card..

ya,, inilah dia salah satu daripda OTC tersebut..

membaca apa yg berlau pd sesorang individu itu..

tak paksa utk korang percaya coz bende2 ni leh wt syirik...

tp bergntung kpd fahaman sesorang itu..

apa2 boleh terjadi dan semuanya akn oke kalau kta sendiri dpt mngawal diri kte sendiri..

Nak dijadikan cite,, aku dh pown try bende ni td...
well,, pembace card oracle ni terpakse dirahsiakan..
dan berdasarkan pngalaman aku dgn OTC nie,,
70% mmg tepat..
wallahua'lam la kan.. sbb semua ini adalah ilmu kepunyaan Allah...
mcm2 'org' tu bce tntng aku lebih2 lg relationship aku..

sumpah, bila 'org' tu "scan" tntanng aku, aku ase mcm nk pecah pk..'why everythings bad about me????'
meserious... tht is wht he said...
huuu~~~
kepada yg tawu nk men OTC ni,, rger2 k...
:)














2 comments:

NOORSHAHIDA said...

single tu indah,ok?
i'll alwys bside u

CiK SoPhiE said...

hahaha,, hmm.. ye la makcik,,
muahh2!!

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari