Para Penyiasat Saya

19 July 2010

KUCING dan SAYUKU..

TAK SALAH KAN KALAU DIRI INI TERASA SAYU,,?









Tapi Bukan Aku
jangan lagi kau sesali keputusanku
ku tak ingin kau semakin kan terluka
tak inginku paksakan cinta ini
meski tiada sanggup untuk kau terima
aku memang manusia paling berdosa
khianati rasa demi keinginan semu
lebih baik jangan mencintai aku dan semua hatiku
kerna takkan pernah kan kau temui, cinta sejati
berakhirlah semua kisah ini dan jangan kau tangisi lagi
sekali pun aku takkan pernah mencoba kembali padamu
sejuta kata, maaf terasa, kan percuma
sebab rasa ku tlah mati untuk
menyadarinya~~~
~T_T~







Tak salah,kn lau Cik Sophie nk touching2 pepagi bute mcm nie??
kadang2 kite akan terasa sayu bila fikirkan perkara yg sedih2..
Cik Sophie pown x terkecuali utk turut memikirkan perkara2 yg sedih..
kenapa kucing??
tah la.. sbb Cik Sophie suke kucing dan kt UiTM ni byk sgt ank2 kucing..,,
bile terase sayu2 mcm nie,, teringat muke2 kucing..
meeeaww2,, #_# haha..
mngkin sbb kucing kn chomell sgt..,,
mngkin Cik Sophie nk cari ape yg leh wat Cik Sophie ni ase heppy mcm dulu..
ermm..takpelah,,
harap2,,bila bngun nanti Cik Sophie dh x sayu2 mcm ni lg..
Cik Sophie percaya,,
setiap masalah,ade jln penyelesaiannya..,,
kpd pembace2 yg mungkin ase sayu2 jugak,,
korang kne heppy2,,oke..^_^
papepown,, thnk sudi bace..
sygs korang!!
assalamualaikum,,

No comments:

Mungkin Ini Cerita Yang Anda Cari